BarberFryz

Case study

BarberFryz to profesjonalnym barbershop w Wolsztynie, specjalizujący się we fryzurach i stylizacji brody dla mężczyzn. Właścicielem jest Kamil, który działa w branży już od 9 lat. BarberFryz wcześniej działał jako „Fryzjer męski Kamil” i przyszedł czas na rebranding firmy.

Naszym zadaniem było stworzyć nowe logo, stronę odzwierciedlającą klimat salonu, zająć jedną z 3 pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania Google oraz zoptymalizować social media.

Zobacz co udało się zrealizować:

Mimo że BarberFryz od lat działał w branży, to nie był zbyt wysoko w wynikach wyszukiwania. Dzięki nam udało się osiągnąć od 1 do 3 pozycji w wynikach wyszukiwania Google w zależności od takich fraz jak: „fryzjer Wolsztyn”, „fryzjer męski Wolsztyn” czy „barbershop Wolsztyn”.

Logo

Zaprojektowaliśmy nowe logo dla BarberFryz. Logo kojarzy się z eleganckim stylem i gentlemanem.

Zaprojektowaliśmy stronę internetową odzwierciedlającą charakter salonu. Użytkownik może zapoznać się z czytelną ofertą, cennikiem oraz zespołem. Działa na każdym urządzeniu (komputer, telefon i tablet). Jest intuicyjna i łatwo trafić z niej na rezerwację i wszystkie potrzebne informację. Nagraliśmy także film, który wita klienta zaraz po wejściu na stronę.

Social Media

Zoptymalizowaliśmy social media takie jak Facebook i Instagram oraz systematycznie dodajemy na nie posty.

W pierwszym miesiącu zwiększyliśmy zasięg strony na Facebooku o 2,5 tys.% i na Instagramie o 294% oraz odwiedziny na Facebooku o 624% i o 550% na Instagramie.